ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان
سرخط خبرها

تغییرات اساسی استقلال با جدایی وریا غفوری

  • کد خبر: ۱۱۹۵۵۲
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
تغییرات اساسی استقلال با جدایی وریا غفوری
با جدایی کاپیتان محبوب آبی‌ها از این تیم، در پست مدافع راست تغییرات جالبی رخ خواهد داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از جدایی وریا غفوری از استقلال تصور می‌شد که مدیران تیم در پی جذب جانشین کاپیتان محبوب تیم باشند، اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد و جذب بازیکن در پست دفاع راست در اولویت استقلالی‌ها نیست.

با اینکه عادل حردانی در این پست می‌تواند استقلالی‌ها را همراهی کند، اما آبی‌ها در این پست تنها یک بازیکن در اختیار دارند و ساپینتو سرمربی تیم تمایل داشت که مدیران یک بازیکن جدید جذب کنند، اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد. سردار آجورلو مدیرعامل تیم از سرمربی استقلال درخواست کرده که از بازیکنان تیم بهره لازم را برده و کمبود‌ها رو جبران کند، به همین دلیل ساپینتو قصد دارد از رضا میرزایی خرید جدید تیم در مواقع لزوم در این پست استفاده کند و باید از وی یک خط عقب‌تر استفاده ببرد.

این در حالی است که کوین یامگا نیز می‌تواند به استقلال کمک کند، اما وی نیز باید در پست غیرتخصصی خود برای آبی‌ها به میدان برود و این مسئله کار ساپینتو را سخت می‌کند. حال باید منتظر ماند و دید که سرمربی استقلال در غیاب حردانی چه تصمیمی برای این پست می‌گیرد و کدام بازیکن را در اجرای برنامه‌هایش موفق می‌بیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->